לרגל יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, עמוד השער של שבועון "לאישה" הוקדש לקו החירום של העמותה

דבר העורכת: 

אתן צופות בשער יוצא דופן של "לאשה". כידוע, תמיד מופיעה דמות של אישה על השער, אבל הפעם זהו דווקא מספר טלפון. ארבע ספרות שיכולות להציל חיים. 6724*

המספר מוביל אל המתנדבות הנפלאות של קו החירום של עמותת "ל.א. לאלימות נגד נשים", שמפעילה מקלטים לנשים הסובלות מאלימות ולילדיהן. המתנדבות מקשיבות למי שטלפנה אליהן, מאפשרות לה לשוחח באנונימיות או להזדהות – על פי בחירתה – ומספקות לה אוזן קשבת, ייעוץ ומידע על האפשרויות העומדות בפניה (המשפט "את לא לבד" הוקלט לרגל השער בשפות שונות בקולן של מתנדבות העמותה). 

השער הוא פרי שיתוף פעולה של מגזין "לאשה" עם משרד הפרסום "ענבר מרחב" במטרה לעורר מודעות למספר טלפון שיכול להציל חיים של נשים רבות. הוא יוצא לאור בשבוע שבו יצוין יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, ובעקבותיו יתוגברו השבוע קווי החירום של העמותה, כדי שכל מי שתאזור אומץ לחייג, תזכה למענה. 

גיליונות "לאשה" עוברים מיד ליד וחיים במשך שנים ארוכות, כך שלמספר הטלפון של קו החירום ייחשפו עם הזמן עוד ועוד נשים. חלקן סובלות ממערכת יחסים אלימה וזקוקות לחבל הצלה. ולמקרה שלמישהי יש ספק, השער הזה אינו מודעה או תוכן שיווקי, ולא קיבלנו תשלום עבורו. שכרנו הוא הסיכוי שאישה אחת תינצל בזכותו ממעגל האימה.

צפו בסרטון:

https://www.facebook.com/LaishaMagazine/videos/800489860759886