קמפיין עמוד השער של קו החירום של העמותה בשבועון לאשה מקבל הכרה בינלאומית חשובה.
הקמפיין זכה בתחרות CLIO בברונזה בקטגוריית דיירקט באחת התחרויות הבינלאומיות הכי קשות בענף הפרסום. פרס קליאו ניתן על יצירתיות בתחום הפרסום.
קמפיין עמוד השער של קו החירום של העמותה בשבועון לאשה מקבל הכרה בינלאומית חשובה.
הקמפיין זכה בתחרות CLIO בברונזה בקטגוריית דיירקט באחת התחרויות הבינלאומיות הכי קשות בענף הפרסום. פרס קליאו ניתן על יצירתיות בתחום הפרסום.
“No2Violence” was established in 1977 in Herzliya, in order to save women and children suffering from domestic violence, enabling them to leave and start a new life by providing them with shelter, professional help, vocational training, legal aid and by raising awareness about domestic violence.
Copyright © 2018 No2Violence